13 Haziran 2016 Pazartesi

CLINIQUESİVİLCE KARŞITI ANTI BLEMISH 3'LÜ SET




Merhaba sizinle ilk bu ürünü paylaşacağım , bir süre etkisini görür müyüm diye kullandığım bitincede bir daha almayı düşünmediğim Clinique Sivilce Karşıtı Anti Blemish 3'lü Set 

cheee


Cildimde çok fazla akne olmasa dönem dönem oluşan sivilcelerin önüne geçmek için araştırıp aldığım bir üründü , gerek fiyatından ötürü gerekse bu markaya inandığımdan hemencik internet üzerinden sipariş ettim. Umut fakirin ekmeğidir :):)

 Set 3 adımdan oluşuyor. Temizleme , arındırma ve nemlendirme. Kutu mini boylardan oluşuyor. İçerisinde temizleme köpüğü,tonik ve nemlendirici kremi var.

 

1.ADIM temizleyici köpük ile başlayalım. Pompalı şişesiyle kolay kullanım sağlıyor. Ben genelde güzel kokan ürünleri tercih ettiğim halde bu köpüğün kokusuz bir özelliğe sahip olması beni pek rahatsız etmedi. Güzelde temizledi , ilk kullandığınız andan itibaren yıkayıp cildinizi kuruladığınızda yüzünüzde bir gerginlik hissediyorsunuz.


2.ADIM tonik ile işleme devam ediyoruz. Asıl olay burada başlıyor. Ufak bir pamuğa üründen biraz döktükten sonra tamponlama yöntemi ile sivilcelerin üzerine çok baskı yapmadan uyguluyoruz. Ürün çok keskin alkollü bir kokuya sahip bu yüzden pek sevemedim ve cildimde hassas olduğu için korka korka kullandım. Cildimi çok fazla kuruttu zaten bundan bir önceki evrede cildim köpükten dolayı gerginleştiği için ekstra üzerine tonik uygulayınca baya bi hassasiyet oluştu.


3.ADIM nemlendirici krem bu setin en sevdiğim parçası ! Neyseki verdiğim paranın hakkını birazda olsa bu kremden aldım.Çok hoş hafif bir kokusu var. Bu kadar kurutmadan sonra cildime sürdüğümde harika bir rahatlama oluşuyor. Hala bile duştan sonra azar azar cildime sürdüğüm oluyor :)

Ha sorarsanız aknelerde işe yaradı mı öyle çok elle tutulur gözle görülür bir sonuç alamadım ne yazık ki. Yine de ben bu ürünü denemek istiyorum derseniz ben gittigidiyor.com 'dan 69liraya almıştım bilginiz olsun.sevgiyle kalın..!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder