14 Haziran 2016 Salı

Schwarzkopf BC Bonacure Color Freeze Silver Shampoo (MOR ŞAMPUAN)


                           


  Sizde sarı saçlarınızı seviyorsanız ve bir zaman sonra turunculaşmasını önleyemiyorsanız bu şampuandan bir tane alıp köşeye koymanızı tavsiye ederim. Renk skalasında turuncunun karşıt renki mordur işte bu yüzden saçtaki turuncu rengi kırmak adına mor şampuan üretilmiş. Türkçe karşılığı aslında gri şampuandır. Fakat içeriği mor renkten oluştuğu için biz ona mor şampuan diyoruz :) Öncelikle bu şampuanı kullanmanız için saç tonunuz açık renklerde olmak zorunda eğer koyu tonlarda ise malesef şampuan pek işe yaramıyor. Benim saçımda açıcıdan dolayı turunculaşma meydana gelmişti çünkü çok koyu tonlardan açık sarılara dönmüştüm ve bunu biraz kırabilmek adına mor şampuanı aldım sadece iki sefer kullanmam ile saçlarımdaki turuncu giderek azaldı ve daha küllü bir sarı haline geldi turunculuğu tamamen kırdığını söyleyebilirim.


 Saçımın rengini tam istediğim gibi yapmasına rağmen daha iki kullanımda saçlarımı biraz yıprattı o yüzden sadece ihtiyacınız olduğu zaman ayda bir sefer en fazla iki sefer kullanmanızı öneririm. Ardından bakım yağı uygulamalısınız.

 Şampuanın rengi bildiğiniz mor ve simli simli parlıyor. Kokusuda gerçekten çok hoş. Kuruykende uygulayabilirsiniz fakat ben ıslakken uygulamayı tercih ettim öncesinde kendi şampuanımla yıkadım daha sonra havluyla fazla suyu aldım ve mor şampuanı saçıma sürdüm yaklaşık beş dk bekledim zaten kontrol edin fazla tutarsanız saçınız grileşecektir.Köpürdüğü andan itibaren o mor renk gidip yerini lila rengine bıraktı. Saçımı yeterli süre sonunda yıkadım ve saçımı biraz yıpratsada sonuç renk açısından yüzümü güldürdü :)

ÖNCESİ


SONRASI


 Ben mor şampuanı www.vanilyaclub.com üzerinden sipariş ettim fiyatıda gayet uygun 22 lira almayı düşünüyorsanız buradan güvenli bir şekilde alabilirsiniz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder