14 Haziran 2016 Salı

HASK KERATİN PROTEİN-MACADAMIA OIL

                                        

 Ne yaparsam yapayım saç yağlarından vazgeçemem. Saçlara ciddi faydası olduğunu düşünüyorum. Bu yağlarıda Gratiste görüpte almadan geçmek olmazdı. Şampuanı , maskeside var ama ben önce yağından başlamak istedim üstelik şampuanları sülfat, paraben, flatat, gluten, alkol ve yapay renklendirici içermiyor ama yağı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü paraben içeriyor. Şampuanı kadar masum değil yani :)

                                         

Öncelikle Hask Keratin Protein Düzleştirici Parlaklık Yağından bahsedelim. Hepimiz biliyoruz ki saçın ana maddesi keratin , keratin eksik oldu mu saçlar mat ,kuru ve cansız gözüküyor. Bunun önüne geçmek içinde keratin içeren saç bakım ürünlerine yöneliyoruz sırf saçlarımız çok daha sağlıklı ve güzel gözüksün diye..:) 
Hask Keratin Protein Düzleştirici Parlaklık Yağı saçları yumuşatmak , yenilemek ve  elektriklenmeyi alarak ipeksi bir görünüm elde etmek amacıyla üretilmiş. Resimde gördüğünüz gibi kahverengi plastik bir tüpte satılıyor. Pek pratik bir kullanıma sahip olduğu söylenemez , genelde pompalı şişedeki ürünler daha rahat geliyor bana :)
Kullanımına gelecek olursam duştan sonra nemli saçlarıma fındık büyüklüğünde döküyorum saç uçlarına ve boylarına sürüyorum dibimden uzak tutuyorum çünkü saç diplerini yağlandırıyor.Kuru saçlara uygulanabilir. Kolayca saçı taramamı sağlıyor , elektriklenmeyi önlüyor ayrıca kokusunu çok beğendim gayette saçta kalıyor. Kesinlikle şampuanını ve maskesinide kullanmayı düşünüyorum !


Gelelelim  Hask Macadamia Yağı Nemlendirici Parlaklık Yağına. Macadamia yağının cilt ve saç bakımına olan faydalarını biliyoruz bu piyasada çeşitli ürünler bulunmakta bunlardan biriside Hask. Vanilyalı bir kokuya sahip diğer yağ gibi kuru ve ıslak saça uygulanıyor,kullanımı aynı. Bu üründe ipeksi ve pürüzssüz saçlar elde etmek için üretilmiş. Ben şahsen keratin protein yağından daha fazla etki gördüm bu yağın ekstra bir etkisini pek göremedim yinede sürdüğünüz anca saçı taramayı kolaylaştıran bir etkiye sahip. Diğer ürünlerini almak gibi bir düşüncem yok :)

Eğer almayı düşünürseniz Gratis'ten tanesini 6 liraya aldım .
HOŞÇAKALIN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder