14 Haziran 2016 Salı

DAX - SUPERGRO SAÇ UZATICI BAKIM YAĞI

  
Daha elime yeni geçen Dax Supergro hakkında size biraz bilgi vereceğim. Öncelikle almakta biraz tereddüt edipte içeriğini inceledikten sonra kesinlikle almalıyım dediğim ve gelmesini dört gözle beklediğim bir ürün Dax Supergro.  
  
DAX Supergro Saç Uzatıcı Bakım Yağının Beni Cezbeden İçeriğini inceleyecek olursak ;

  • Jojoba Yağı
  • Hindistan Cevizi Yağı
  • Çay ve Papatya Özleri
  • Badem Yağı
  • Aloe Vera
  • Avokado Özü
  • Susam Yağı
  • Buğday Özü
  • Fıstık Yağı
  • Bitkisel Yağlar ve Mineraller

DAX Supergro Saç Uzatıcı Bakım Yağı Özellikleri ;
  • Günlük ve haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır.
  • Hafif kremsi yapıya sahiptir.
  • Kurumuş - Nemini Yitirmiş Saçlar için uygundur.
  • Saçınızda farkedilir bir yumuşaklık ve parlaklık sağlar.


İlk kullanımımda bile hissettiğim yumuşaklık ve parlaklık gözle görülür şekildeydi. İlk kullanımda bile bu kadar etkisini gösterdiğine göre diğer kullanımlarımda çok daha iyi sonuç alacağımı düşünüyorum. Benim saçlarım zaten belime kadar uzun fakat açıcıdan dolayı biraz kurumuş durumda daha çok saçlarımı beslemek amaçlı bu ürünü kullanıyorum.Yoğun bir hindistan cevizi kokusu var çok beğendim.Daha sonra sizle tekrar etkilerini paylaşacağım. 

                                 Nasıl Uyguladım  ?


 Aslında kutunun üzerinde yıkama işleminden yarım saat veya bir saat öncesinde parmak uçlarına az miktarda alarak 10 dakika saç diplerine masaj yapılacağı ,haftada maksimum 2 kez yapılması söyleniyor.


 Ben ürünü gece yatmadan önce saç diplerimi 10 dk masaj yaparak uyguladım , boy ve uçlarına sürmeyi ihmal etmedim Ürün vazelin gibi bir yapıya sahip olduğu için çok rahat sürülüyor. Sabahına saçlarımı yıkadım iki kez şampuanlamanızı öneririm sonuçta yağ olduğu için biraz dikkat etmemiz gerekiyor. Şuanlık herhangi bir sıkıntı yok zamanla göreceğiz :)


                                       Hoşçakalın ..!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder